Glöm inte att beställa Lingförbundets nya föreningskläder!

Bokningsfunktionen

Nya medlemmar:
Från och med den 30 november kan nya medlemmar boka in sig till vårterminens grupper.

Befintliga medlemmar:
Befintliga medlemmar har förtur till platserna. I vecka 48 kommer vi att skicka ut ett aviseringsmail till alla våra befintliga medlemmar. I mailet får ni en länk till återanmälan och betalning för VT-20. Vill man inte fortsätta nästa termin så avsäger man sin plats via samma länk.

De flesta gymnaster kommer att erbjudas en plats i samma grupp som man gått i under höstterminen. I vissa grupper kan det dock förekomma små åldersförändringar eller uppflyttningar. Vill man byta till en annan grupp så måste man först avboka sin plats och sedan via vår bokningssida anmäla sig till en annan grupp. Befintliga medlemmar som vill byta grupp kan göra det från och med den 23 november.

Hur du bokar plats
Genom att klicka på fliken "Boka din plats här" så kommer du till bokningssidan. För att kunna boka en plats så behöver du först logga in. Detta gör du med hjälp av din mailadress. Du får då en kod skickad till dig som du använder som lösenord.

När du väl är inloggad kan du se Lingförbundets olika grupper, om gruppen är öppen för anmälan samt hur många lediga platser som finns kvar. Är alla platser redan bokade så kan du välja att prenumerera på gruppen. Det innebär att du får ett  mail om det skulle bli något avhopp och det plötsligt blir en plats ledig.

För gruppträningsmotionärer (vuxna) finns det ingen prioriteringsordning och man kan anmäla sig när man vill. Där har vi inte begränsat antal platser så alla är välkomna.

Vi uppskattar om ni respekterar de ålders- och nivåindelningar vi satt. Skulle du boka ditt barn till en grupp anpassad för en helt annan ålder än den ditt barn har så kan vi inte garantera att ni får behålla platsen. Samma sak gäller om du bokar en nybörjare till en fortsättningsgrupp och ledarna efter första gången känner att det inte kommer fungera. Vi vill ge barnen utmaningar kopplade till deras egna förutsättningar och har därför delat in våra grupper efter både ålder och kunskap.